ZAPISY DO KLASY I SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 6 IM. KS. JANA TWARDOWSKIEGO W PSZCZYNIE
REKRUTACJA ELEKTRONICZNA:
W dniach od 15 marca do 21 kwietnia 2022 r. godz. 20:00 trwają zapisy do klasy pierwszej Szkoły Podstawowej nr 6 w Pszczynie.
Rodzice (prawni opiekunowie, osoby sprawujące pieczę zastępczą nad dzieckiem) są obowiązani do:
- zgłoszenia dziecka do szkoły podstawowej
- poinformowania, w terminie do 30 września 2022 r., dyrektora szkoły podstawowej, w obwodzie której dziecko mieszka o spełnianiu obowiązku szkolnego za granicą.
Dzieci zamieszkałe i zameldowane w obwodzie Szkoły Podstawowej nr 6 w Pszczynie są przyjmowane do szkoły z urzędu na podstawie zgłoszenia.
Od 15.03.2022 r. godz. 8:00 do 21.04.2022 r. godz. 20:00 – rejestracja zgłoszenia w systemie sp-pszczyna.nabory.pl
Od 15.03.2022 r. godz. 8:00 do 22.04.2022 r. godz. 15:00 – złożenie w sekretariacie szkoły podpisanego zgłoszenia wraz z oświadczeniem o miejscu zamieszkania rodziców i dziecka. Oświadczenie składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń (art. 151, ust. 2 i 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r., Prawo oświatowe).
Dzieci niezameldowane i niezamieszkałe w obwodzie Szkoły Podstawowej nr 6 w Pszczynie podlegają rekrutacji na wolne miejsca w terminie do 22 kwietnia godz. 20:00. Rodzice rejestrują wniosek w elektronicznym systemie rekrutacji.
Od 15.03.2022 r. godz. 8:00 do 21.04.2022 r. godz. 20:00 – rejestracja wniosku o przyjęcie dziecka do szkoły w systemie sp-pszczyna.nabory.pl
Od 15.03.2022 r. godz. 8:00 do 21.04.2022 r. godz. 15:00 – złożenie w sekretariacie szkoły pierwszego wyboru podpisanego wniosku o przyjęcie oraz dokumentów potwierdzających spełnianie kryteriów rekrutacyjnych.
29 kwietnia 2022 r. o godz. 13:00 – opublikowanie list dzieci zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych.
Od 4 maja do 9 maja 2022 r. do godz. 15.00 – złożenie potwierdzenia woli zapisu dziecka w szkole, do której dziecko zostało zakwalifikowane.
12 maja 2022 r. o godz. 13:00 – opublikowanie list dzieci przyjętych i nieprzyjętych.
Procedura odwoławcza:
od 12 maja 2022 r. – w terminie 7 dni od dnia opublikowania list dzieci przyjętych i nieprzyjętych rodzic może wystąpić do komisji rekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia. W terminie 7 dni od dnia otrzymania uzasadnienia rodzic może wnieść do dyrektora szkoły odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej
Postępowanie uzupełniające do klas I w szkole podstawowej:
7 czerwca 2022 r. godz. 15:00 – opublikowanie wykazu wolnych miejsc.
Od 08.06.2022 r. godz. 8:00 do 14.06.2022 r. godz. 20:00 – rejestracja wniosku o przyjęcie dziecka do szkoły w systemie sp-pszczyna.nabory.pl
Od 08.06.2022 r. godz. 8:00 do 22.04.2022 r. godz. 15:00 – złożenie w sekretariacie szkoły pierwszego wyboru podpisanego wniosku o przyjęcie oraz dokumentów potwierdzających spełnianie kryteriów rekrutacyjnych.
21 czerwca 2022 r. godz. 13:00 – opublikowanie list dzieci zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych
21 czerwca godz. 13.00 do 24 czerwca 2022 r. godz. 15.00 – złożenie potwierdzenia woli zapisu dziecka w szkole, do której dziecko zostało zakwalifikowane
28 czerwca 2022 r. godz. 13:00 – opublikowanie list dzieci przyjętych i nieprzyjętych
od 28 czerwca 2022 r. – procedura odwoławcza
31 sierpnia 2022 r. – opublikowanie wykazu wolnych miejsc