Klasa 7a od 1 czerwca do 5 czerwca
28 maja, 2020 16:035.06.2020 piątek
CHEMIA
Temat: Stężenie procentowe- zadania cz. II
Przeanalizuj przykłady z podręcznika i spróbuj sam rozwiązać zadane zadania. Poprawne rozwiązania zajdziesz w tekście.
https://1drv.ms/u/s!As91Siv7MkZ3gis7nkR1uxEBjXfa?e=KWb3bu
Pozdrawiam
JĘZYK POLSKI
Proszę, dopisz numer lekcji i datę do wczorajszej lekcji. Dobrej pracy.
MATEMATYKA
BIOLOGIA
Dzisiaj ostatnia lekcja o układzie rozrodczym człowieka.
- Zapisz więc w zeszycie temat lekcji: Podsumowanie wiadomości o układzie rozrodczym człowieka.
- Otwórz podręcznik na stronie 241 i dokładnie przeczytaj podsumowanie wiadomości o układzie rozrodczym człowieka. Przejrzyj też notatki z poprzednich lekcji (mam nadzieję, że masz je w zeszycie!)
- Wykonaj kartę pracy – dołączam 2 wersje – w Word i w PDF. Wybierz tę wersję, którą możesz otworzyć. Odpowiedzi możesz też napisać w zeszycie i zrobić zdjęcie.
- Uwaga! Zadanie nr 5 (ostatnie) jest nieobowiązkowe, na dodatkowego plusa. Nie będę go brała od uwagę w ocenie całej karty pracy.
- Wypełnioną kartę pracy lub jej zdjęcie wyślij na adres: b.kieruzel@sp18-pszczyna.pl lub kieruzel.beata@gmail.com lub na Messenger – termin – do poniedziałku 8.06.2020.
Karta pracy jest obowiązkowa. To ostatnia praca na ocenę w tym roku szkolnym!
Powodzenia!
JĘZYK NIEMIECKI
Dzień dobry! Temat na dziś: Czasowniki zwrotne.
LINK: https://padlet.com/barbara_pienko/6vivo130372y
Proszę odesłać zaległą pracę na ocenę – dialog w restauracji.
RELIGIA
4.06.2020 czwartek
MATEMATYKA
GEOGRAFIA
JĘZYK ANGIELSKI
Hello my dear students:) How have you been lately? I hope you`re all fine.
Dziś zajmiemy się dialogiem i oferowaniem pomocy. Topic: Responding to a problem. Przeczytajcie i posłuchajcie dialogu na stronie 98 podręcznika i zapiszcie w zeszycie brakujące wyrażenia. Przeczytajcie dialog na głos. Zapiszcie prawidłowe KEY PHRASES w zeszycie (wybrać jedną opcję) – znajdziecie w dialogu…
Teraz pole do popisu dla Was:) Stwórzcie podobny dialog, zmieniając szczegóły, of course! Propozycje urazów w zad. 4, na przykład.
Dialog proszę przećwiczyć z kimś lub z lustrem oraz przesłać do mnie do piątku tylko na adres: j.skowronska.sp6@gmail.com do piątku. Enjoy your English class:)
JĘZYK POLSKI
Przypominam o obowiązku zachowania do przyszłego Roku Szkolnego zeszytu przedmiotowego i zeszytu ćwiczeń.
HISTORIA
PLASTYKA
Dzień dobry:)
Temat lekcji: Ready made
Na tablicy plastycznej: https://padlet.com/bczernecka1/hiwoit5fhw4 hasło plastyka7 zostały umieszczone prezentacje – proszę obejrzeć. Osoby odpowiedzialne za przygotowanie prezentacji „land art”, „sztuka ulicy”, „media w sztuce” proszę do piątku o umieszczenie na padlecie. Miłego oglądania 🙂
WYCHOWANIE FIZYCZNE
Dzień dobry!
Sport – wiedza ogólna.
Dziś dla najbardziej zdecydowanych i najszybszych.
Prosta i łatwa możliwość zdobycia najwyższej oceny.
Każdy kto jest na bieżąco z tematyka lekcji spokojnie da radę.
Wejdź na stronę www.kahoot
wpisz pin: 03107872 lub bezpośrednio poprzez link: https://kahoot.it/challenge/6a915eb4-4d2b-420a-9364-d76a0ad9f121_1591167110032
Wchodzi tylko pierwsze 100 osób ze szkoły 😊, strona aktywna do 4.06 br. godz. 20.00 Wpisujemy po zalogowaniu imię, pierwszą literę nazwiska i klasę np. Maks B – 6a
Powodzenia!
3.06.2020 środa
JĘZYK POLSKI
Proszę, dopisz numer lekcji i datę do lekcji wczorajszej. Owocnej pracy 😊
JĘZYK ANGIELSKI
Hello my students:) Dziś kończymy czas Present Perfect:) Przed wami strona 33 w ćwiczeniach, gdzie przypomnicie sobie słownictwo z ostatniej lekcji, potrenujecie Present Perfect i rozumienie ze słuchu. Enjoy:)
ZAJĘCIA ROZWIJAJĄCE KREATYWNOŚĆ
GODZINA Z WYCHOWAWCĄ
Czekam na Was o 12.00 na Discord
INFORMATYKA GR2
BIOLOGIA
Dzień dobry!
Pozdrawiam!
WYCHOWANIE FIZYCZNE
Dzień dobry!
Dziś dla chętnych, krótko miło i przyjemnie.
Zapraszam na letni turbo trening odchudzający z Moniką Kołakowską. Tabata zawiera tylko 4 ćwiczenia przeplatane na zmianę.
link: https://www.youtube.com/watch?v=DV_T8LQP-Qg
Powodzenia!
MUZYKA
Pozostańmy jeszcze w tym radosnym nastroju Waszego święta! Bardzo proszę o dokończenie wszystkich zadań i przesłanie ich do końca tygodnia. Sprawdźcie, proszę, w dzienniku czego brakuje lub kontaktujcie się ze mną, żeby ustalić co i jak nadrobić. Musze wkrótce wystawić oceny… A tymczasem pośpiewajcie sobie dowolnie wybrane piosenki w wersji karaoke ze strony ising.pl. Pozdrawiam!
2.06.2020 wtorek
JĘZYK POLSKI
HISTORIA
JĘZYK ANGIELSKI
Hello my students:)
Dziś trochę pracy ze słownictwem. Topic: Injury collocations.
Na str. 96 podręcznika znajdziecie zadania na dzisiaj:
zad 1 – sprawdźcie znaczenie nowych słów i wybierzcie prawidłową opcję – sprawdzamy z nagraniem),
zad 2 – zapiszcie tabelkę w zeszycie i uzupełnijcie ją: verb- czasownik, past participle /adjective=3 forma czasownika/ przymiotnik, noun– rzeczownik (np. cut – cut – cut, czyli: skaleczyć – skaleczony – skaleczenie)
zad 3 – posłuchaj nagrania i odpowiedz na pytania
zad 4 –posłuchaj nagrania jeszcze raz i uzupełnij zdania
That`s it! Take care!
FIZYKA
Lekcja w pliku:
CHEMIA
Temat: Stężenie procentowe- zadania cz. I
Przeanalizuj przykłady z podręcznika i spróbuj sam rozwiązać zadane zadania. Poprawne rozwiązania zajdziesz w tekście.
https://1drv.ms/u/s!As91Siv7MkZ3gis7nkR1uxEBjXfa?e=KWb3bu
Pozdrawiam
MATEMATYKA
INFORMATYKA GR1
WYCHOWANIE FIZYCZNE
Dzień dobry!
Dzisiaj kolejne zajęcia z cyklu „podejmij wyzwanie z….”, tym razem z p. Moniką Bielą.
Link zawiera ćwiczenia ogólnorozwojowe z rozgrzewką. Chciałbym wam pokazać, jak łatwo zamienić sprzęt sportowy, na którym zazwyczaj ćwiczycie w szkole- na rzeczy, które znajdują się w waszych domach.
link: https://www.youtube.com/watch?v=w8l4O0EPy5c&t=5s
Jeżeli ktoś miałby ochotę poćwiczyć i nagrać krótki filmik na dodatkową ocenę to zachęcam i proszę wysłać film lub zdjęcie na adres: marek.biela@interia.pl
Miłej zabawy!
1.06.2020 poniedziałek DZIEŃ DZIECKA :))
MATEMATYKA
GEOGRAFIA
JĘZYK POLSKI
FIZYKA
Lekcja w pliku:
RELIGIA
JĘZYK NIEMIECKI 🙂
WYCHOWANIE FIZYCZNE
MOJA MUZYKA PODCZAS AKTYWNOŚCI FIZYCZNE – KONKURS!
Z okazji dnia Dziecka często również Dnia Sportu – proponujemy Konkurs Muzyczno-Sportowy. Muzyka w sporcie pełni określona funkcję. Wiele badań potwierdziło już, że muzyka odwraca uwagę od bólu i zmęczenia. Costas Karageorghis, naukowiec z Brunel University London, zgłębiający powiązanie muzyki ze sportem, w jednym z artykułów napisał wręcz, że muzyka jest legalnym dopingiem.
Muzyka towarzyszy nam niemal każdego dnia.. Odpowiednio dobrana może podkręcić sprawność ludzkiego umysłu i ciała lub wprowadzić w stan głębokiego odprężenia i relaksacji. Muzyka towarzyszy ludziom także podczas aktywności sportowej. Powszechny jest dzisiaj widok biegacza ze słuchawkami na uszach, a na siłowni czy klubie fitness trudno wyobrazić sobie intensywny trening bez odpowiedniej, dynamicznej muzyki. Dzięki słuchaniu muzyki wprawiamy siebie w lepszy nastrój i mamy więcej motywacji. Muzyka urozmaica ćwiczenia, które czasem są monotonne. Jest wiele piosenek do ćwiczeń, podczas których będziemy jeszcze sprawniejsi, pewniejsi siebie i skupieni na ćwiczeniach.
Wielu z Was pewnie na co dzień słucha muzyki, dzięki której odpręża się , pobudza bądź koncentruje. Proponujemy każdemu chętnemu, by podzielił się z nami tym czego słucha podczas uprawiania sportu.
Chcieliśmy stworzyć szkolny ranking piosenki sportowej w formie konkursu. Najciekawsze utwory moglibyśmy wykorzystać na lekcjach.
Zasady konkursu są proste.
Przesyłacie link do najchętniej słuchanego utworu podczas aktywności fizycznej.
Dodatkowo każdy przesyła wraz z utworem wymyślone przez siebie hasło zachęcające do podejmowania aktywności fizycznej np. „Biegam , bo lubię”.
Przesłany utwór ma za zadanie przekonać/ zachęcić każdego z Nas do uprawiania sportu.
Ocena może być subiektywna , w zabawie uczestniczą m. in nauczycieli wychowania fizycznego. Każdy z jury wybiera pięć, jego zdaniem najbardziej motywujących utworów i haseł. Utwory są odpowiednio punktowane- I miejsce – 5 pkt kolejne 4/3/2/1 – podobnie hasła. (na wzór Eurowizji😊)
Propozycje wysyłamy na adres: dj_olek10@op.pl do 5.06.2020
Uczestników odpowiednio zmotywujemy ,zaś wyróżnieni otrzymają nagrody. Najciekawsze utwory wykorzystamy na lekcjach.
Kategoria: Klasa 7a
Napisany przez: e.migalska