Klasa 7a od 1 czerwca do 5 czerwca

28 maja, 2020 16:03 Opublikowany przez e.migalska

5.06.2020 piątek


CHEMIA

Temat: Stężenie procentowe- zadania cz. II

Przeanalizuj przykłady z podręcznika i spróbuj sam rozwiązać zadane zadania. Poprawne rozwiązania zajdziesz w tekście.

https://1drv.ms/u/s!As91Siv7MkZ3gis7nkR1uxEBjXfa?e=KWb3bu

Pozdrawiam

JĘZYK POLSKI

Proszę, dopisz numer lekcji i datę do wczorajszej lekcji. Dobrej pracy.

MATEMATYKA

BIOLOGIA

Dzisiaj ostatnia lekcja o układzie rozrodczym człowieka.

  • Zapisz więc w zeszycie temat lekcji: Podsumowanie wiadomości o układzie rozrodczym człowieka.
  • Otwórz podręcznik na stronie 241 i dokładnie przeczytaj podsumowanie wiadomości o układzie rozrodczym człowieka. Przejrzyj też notatki z poprzednich lekcji (mam nadzieję, że masz je w zeszycie!)
  • Wykonaj kartę pracy – dołączam 2 wersje – w Word i w PDF. Wybierz tę wersję, którą możesz otworzyć. Odpowiedzi możesz też napisać w zeszycie i zrobić zdjęcie.
  • Uwaga! Zadanie nr 5 (ostatnie) jest nieobowiązkowe, na dodatkowego plusa. Nie będę go brała od uwagę w ocenie całej karty pracy.
  • Wypełnioną kartę pracy lub jej zdjęcie wyślij na adres: b.kieruzel@sp18-pszczyna.pl lub kieruzel.beata@gmail.com lub na Messenger – termin – do poniedziałku 8.06.2020.

Karta pracy jest obowiązkowa. To ostatnia praca na ocenę w tym roku szkolnym!

Powodzenia!

JĘZYK NIEMIECKI

Dzień dobry! Temat na dziś: Czasowniki zwrotne.

LINK: https://padlet.com/barbara_pienko/6vivo130372y

Proszę odesłać zaległą pracę na ocenę – dialog w restauracji.

RELIGIA

4.06.2020 czwartek


MATEMATYKA

GEOGRAFIA

JĘZYK ANGIELSKI

Hello my dear students:) How have you been lately? I hope you`re all fine.

Dziś zajmiemy się dialogiem i oferowaniem pomocy. Topic: Responding to a problem. Przeczytajcie i posłuchajcie dialogu na stronie 98 podręcznika i zapiszcie w zeszycie brakujące wyrażenia. Przeczytajcie dialog na głos. Zapiszcie prawidłowe KEY PHRASES w zeszycie (wybrać jedną opcję) – znajdziecie w dialogu…

Teraz pole do popisu dla Was:) Stwórzcie podobny dialog, zmieniając szczegóły, of course! Propozycje urazów w zad. 4, na przykład.

Dialog proszę przećwiczyć z kimś lub z lustrem oraz przesłać do mnie do piątku tylko na adres: j.skowronska.sp6@gmail.com do piątku. Enjoy your English class:)

JĘZYK POLSKI

Przypominam o obowiązku zachowania do przyszłego Roku Szkolnego zeszytu przedmiotowego i zeszytu ćwiczeń.

HISTORIA

PLASTYKA

Dzień dobry:)

Temat lekcji: Ready made                                                                                         

Na tablicy plastycznej: https://padlet.com/bczernecka1/hiwoit5fhw4  hasło plastyka7  zostały umieszczone prezentacje – proszę obejrzeć.  Osoby odpowiedzialne za przygotowanie prezentacji „land art”, „sztuka ulicy”, „media w sztuce” proszę do piątku o umieszczenie na padlecie. Miłego oglądania 🙂

WYCHOWANIE FIZYCZNE

Dzień dobry!

Sport – wiedza ogólna.

Dziś dla najbardziej zdecydowanych i najszybszych.

Prosta i łatwa  możliwość zdobycia najwyższej oceny.

Każdy kto jest na bieżąco z tematyka lekcji spokojnie da radę.

Wejdź na stronę www.kahoot

wpisz pin:  03107872    lub bezpośrednio poprzez link: https://kahoot.it/challenge/6a915eb4-4d2b-420a-9364-d76a0ad9f121_1591167110032

Wchodzi tylko pierwsze 100 osób ze szkoły 😊, strona aktywna do 4.06 br. godz. 20.00  Wpisujemy po zalogowaniu imię, pierwszą literę nazwiska i klasę np. Maks B – 6a

Powodzenia!

3.06.2020 środa


JĘZYK POLSKI

Proszę, dopisz numer lekcji i datę do lekcji wczorajszej. Owocnej pracy 😊

JĘZYK ANGIELSKI

Hello my students:) Dziś kończymy czas Present Perfect:) Przed wami strona 33 w ćwiczeniach, gdzie przypomnicie sobie słownictwo z ostatniej lekcji, potrenujecie Present Perfect i rozumienie ze słuchu. Enjoy:)

ZAJĘCIA ROZWIJAJĄCE KREATYWNOŚĆ

GODZINA Z WYCHOWAWCĄ

Czekam na Was o 12.00 na Discord

INFORMATYKA GR2

BIOLOGIA

Dzień dobry!

Pozdrawiam!

WYCHOWANIE FIZYCZNE

Dzień dobry!

Dziś dla chętnych, krótko  miło i przyjemnie.

Zapraszam na letni turbo trening odchudzający z Moniką Kołakowską. Tabata zawiera tylko 4 ćwiczenia przeplatane na zmianę.

link: https://www.youtube.com/watch?v=DV_T8LQP-Qg

Powodzenia!

MUZYKA

Pozostańmy jeszcze w tym radosnym nastroju Waszego święta! Bardzo proszę o dokończenie wszystkich zadań i przesłanie ich do końca tygodnia. Sprawdźcie, proszę, w dzienniku czego brakuje lub kontaktujcie się ze mną, żeby ustalić co i jak nadrobić. Musze wkrótce wystawić oceny… A tymczasem pośpiewajcie sobie dowolnie wybrane piosenki w wersji karaoke ze strony ising.pl. Pozdrawiam!

2.06.2020 wtorek


JĘZYK POLSKI

HISTORIA

JĘZYK ANGIELSKI

Hello my students:)

Dziś trochę pracy ze słownictwem. Topic: Injury collocations.

Na str. 96 podręcznika znajdziecie zadania na dzisiaj:

zad 1 – sprawdźcie znaczenie nowych słów i wybierzcie prawidłową opcję – sprawdzamy z nagraniem),

zad 2 – zapiszcie tabelkę w zeszycie i uzupełnijcie ją: verb- czasownik, past participle /adjective=3 forma czasownika/ przymiotnik, noun– rzeczownik (np. cut – cut – cut, czyli: skaleczyć – skaleczony – skaleczenie)

zad 3 – posłuchaj nagrania i odpowiedz na pytania

zad 4 –posłuchaj nagrania jeszcze raz i uzupełnij zdania

That`s it! Take care!

FIZYKA

Lekcja w pliku:

CHEMIA

Temat: Stężenie procentowe- zadania cz. I 

Przeanalizuj przykłady z podręcznika i spróbuj sam rozwiązać zadane zadania. Poprawne rozwiązania zajdziesz w tekście.

https://1drv.ms/u/s!As91Siv7MkZ3gis7nkR1uxEBjXfa?e=KWb3bu

Pozdrawiam

MATEMATYKA

INFORMATYKA GR1

WYCHOWANIE FIZYCZNE

Dzień dobry!

Dzisiaj kolejne zajęcia z cyklu „podejmij wyzwanie z….”, tym razem z p. Moniką Bielą.

Link zawiera ćwiczenia ogólnorozwojowe z rozgrzewką. Chciałbym wam pokazać, jak łatwo zamienić sprzęt sportowy, na którym zazwyczaj ćwiczycie w szkole- na rzeczy, które znajdują się w waszych domach.

link: https://www.youtube.com/watch?v=w8l4O0EPy5c&t=5s

Jeżeli ktoś miałby ochotę poćwiczyć i nagrać krótki filmik na dodatkową ocenę to zachęcam i proszę wysłać film lub zdjęcie na adres: marek.biela@interia.pl

Miłej zabawy!

1.06.2020 poniedziałek DZIEŃ DZIECKA :))


MATEMATYKA

GEOGRAFIA

JĘZYK POLSKI

FIZYKA

Lekcja w pliku:

RELIGIA

JĘZYK NIEMIECKI 🙂

WYCHOWANIE FIZYCZNE

MOJA MUZYKA  PODCZAS AKTYWNOŚCI FIZYCZNE – KONKURS!

Z okazji dnia Dziecka często również Dnia Sportu – proponujemy Konkurs Muzyczno-Sportowy.  Muzyka w sporcie pełni określona funkcję.                   Wiele badań potwierdziło już, że muzyka odwraca uwagę od bólu i zmęczenia. Costas Karageorghis, naukowiec z Brunel University London, zgłębiający powiązanie muzyki ze sportem, w jednym z artykułów napisał wręcz, że muzyka jest legalnym dopingiem.

Muzyka towarzyszy nam niemal każdego dnia.. Odpowiednio dobrana może podkręcić sprawność ludzkiego umysłu i ciała lub wprowadzić w stan głębokiego odprężenia i relaksacji.  Muzyka towarzyszy ludziom także podczas aktywności sportowej. Powszechny jest dzisiaj widok biegacza ze słuchawkami na uszach, a na siłowni czy klubie fitness trudno wyobrazić sobie intensywny trening bez odpowiedniej, dynamicznej muzyki. Dzięki słuchaniu muzyki wprawiamy siebie w lepszy nastrój i mamy więcej motywacji. Muzyka urozmaica ćwiczenia, które czasem są monotonne. Jest wiele piosenek do ćwiczeń, podczas których będziemy jeszcze sprawniejsi, pewniejsi siebie i skupieni na ćwiczeniach.                                                        

Wielu z Was pewnie na co dzień słucha muzyki, dzięki której odpręża się ,  pobudza bądź koncentruje.  Proponujemy każdemu chętnemu, by podzielił się z nami tym czego słucha podczas uprawiania sportu. 

Chcieliśmy stworzyć szkolny ranking piosenki sportowej w formie konkursu.   Najciekawsze utwory moglibyśmy wykorzystać na lekcjach. 

Zasady konkursu są proste.

Przesyłacie link do najchętniej słuchanego utworu podczas aktywności fizycznej. 

Dodatkowo każdy przesyła wraz z utworem wymyślone przez siebie hasło zachęcające do podejmowania aktywności fizycznej np.  „Biegam , bo lubię”. 

Przesłany utwór ma za zadanie przekonać/ zachęcić  każdego z Nas do uprawiania sportu.

Ocena może być subiektywna , w zabawie uczestniczą m. in nauczycieli wychowania fizycznego.  Każdy z jury wybiera pięć, jego zdaniem najbardziej motywujących utworów i haseł.   Utwory są  odpowiednio  punktowane-  I miejsce – 5 pkt kolejne 4/3/2/1 – podobnie hasła.                           (na wzór Eurowizji😊)

Propozycje wysyłamy na adres: dj_olek10@op.pl  do 5.06.2020

Uczestników odpowiednio zmotywujemy ,zaś wyróżnieni  otrzymają nagrody.  Najciekawsze utwory wykorzystamy na lekcjach.

 

Kategoria:

Napisany przez: e.migalska