Klasa 6 d od 15 czerwca do 19 czerwca

12 czerwca, 2020 12:14 Opublikowany przez Admin

19 czerwca 2020 r. PIĄTEK

JĘZYK FRANCUSKI

19.06 j. francuski

HISTORIA

Dzień dobry,

Proszę zapisać temat lekcji: Księstwo Warszawskie.

Zapoznaj się z treścią tematu w podręczniku na stronie 240-247.

Odpowiedz pisemnie w zeszycie na pytanie nr. 3 a, b

na stronie 236 w podręczniku.

Nie trzeba posyłać odpowiedzi na maila.

JĘZYK POLSKI

Dopisz numer lekcji i datę do lekcji poniedziałkowej. Owocnej pracy.

GEOGRAFIA

JĘZYK ANGIELSKI – GRUPA I

Good morning. Today I have a film for you to watch. Click the link and visit this beautiful island.  https://kids.nationalgeographic.com/videos/#/1383879747547 Have  a nice weekend. M. Kamińska

INFORMATYKA – GRUPA II

Dziś podsumujmy pracę w chmurze. Przeczytaj lekcję oraz wykonaj i sprawdź ćw. 2, 3, 4: https://epodreczniki.pl/a/chmura-cyfrowa/D4bQjxOLT

RELIGIA

18 czerwca 2020 r. CZWARTEK
Dzień wolny od zajęć dydaktycznych.

17.06.2020 r. ŚRODA
Dzień wolny od zajęć dydaktycznych.

16.06.2020 r. WTOREK
Dzień wolny od zajęć dydaktycznych.

15.06.2020 PONIEDZIAŁEK

MATEMATYKA

Dzień dobry- nowa lekcja na padlecie:) Pozdrawiam! https://padlet.com/salinea/Bookmarks

JĘZYK ANGIELSKI – GRUPA I

Good morning my dear. Dziś mam dla Was tekst o Mary Celeste. To nie była kobietka, tylko statek. Proszę przeczytajcie tekst znajdujacy się na stronie 112 i wpiszcie nowe słówka do zeszytu. Następnie powtórzcie przymiotniki znajdujące się w ćwiczeniu 1 na stronie 124. That’s it. Take care. M. Kamińska

JĘZYK ANGIELSKI – GRUPA II

Hello my dear students:)

Dziś powtarzamy ostatni czas: Present Perfect. Poznaliście go całkiem niedawno, więc nie zapomnieliście go zupełnie:) Oto krótkie przypomnienie: I have eaten breakfast – Zjadłam śniadanie (więc nie jestem głodna), Tom has broken his arm – Tom złamał rękę (widzimy, że ma gips). Pytanie: Have you eaten breakfast?, Has Tom broken his arm? Przeczenie: I haven`t eaten breakfast, Tom hasn`t broken his arm. Forma HAVE dla osób: I, YOU, WE, THEY, a forma HAS dla HE, SHE, IT. Czasownik w III formie z tabelki lub z końcówką ED.

Proszę zróbcie następujące zadania: podręcznik str. 106 zad. 5– popatrz na obrazki i zapisz zdanie twierdzące lub przeczące w zeszycie, zad. 6 – zapisz pytania ze słowem EVER i krótko odpowiedz zgodnie z prawdą; zeszyt ćwiczeń str. 45 zad. 4 i str. 48 zad. 3. Odpowiedzi next time:)

JĘZYK POLSKI

WYCHOWANIE FIZYCZNE – GRUPA I

WYCHOWANIE FIZYCZNE

Dzień dobry, dzisiaj zachęcam do obejrzenia filmu Motywatora Dietetycznego, czyli Damiana Wiatrowskiego – instruktora kulturystyki, trenera osobistego oraz dietetyka. Jak wiadomo, na kształt naszej sylwetki i zdrowia ma wpływ nie tylko ruch, ale również dieta, co w połączeniu daje idealną równowagę dla ciała. Pan Damian Wiatrowski w poniższym filmie stara się w jak najprostszy sposób przedstawić dlaczego warto zamienić pewne produkty, na inne, posługując się konkretnymi przykładami. Zapewne jest wśród Was wielu fanów pokazanych produktów, niekoniecznie dobrych dla zdrowia. Zmieniajmy nasze nawyki na lepsze – zapraszam do oglądania.

WYCHOWANIE FIZYCZNE – GRUPA II

PLASTYKA

Dzień dobry:)

Temat: Porządki architektoniczne – rysunek

Przygotuj kartkę formatu A4, ołówek, czarny cienkopis. Wzorując się na rysunku poniżej, wykonaj własną pracę przedstawiającą trzy typy kolumn (trzy porządki architektoniczne), które stworzyli Grecy. Umieść swoją pracę na plastycznej tablicy. Dobrej zabawy:)

Kategoria:

Napisany przez: Admin